[LUGOS] wildwildcard BIND8 nastavitve

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Fri Nov 2 20:31:33 CET 2001

Verjetno nisi razumel vprasanja ali pa sem ga slabo napisal:

Imam 1000 domen, ki kazejo na moj server, za vse pa imam v hosts recordu
POPOLNOMA identicne nastavitve. Zakaj bi torej imel 1000 hosts datotek in
1000 named.conf entryev, ce se to lahko naprimer s kaksnim magic
wildcardom kje napravi.

Rok

Portoroz, 02.Nov 2001 @ 20:28 CET
Public GnuPG key @ http://rok.fpp.edu/pgp.key