[LUGOS] ADSL, pppoe, SIOL drop IP every X-hrs, static IP, tunnel

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Thu Nov 29 14:25:15 CET 2001

Zivjo Andraz,

On 29 Nov 2001, Andraz Tori wrote:
> [...]
> kar =B9e nisi dobil explicitne potrditve da je prispelo (tudi to mora=B9
> po=E8et na obeh koncih).
> Potem pa ko se reconnectata mora=B9  najprej pregledat/uskladit te tabele,
> da si pride=B9 na jasno kaj je sploh prispelo. Vsaj za kokr tok ok UDP je
> to nujno, TCP ti morda celo olaj=B9a delo, ne bi vedel...
>=20
> se pravi realizirat mora=B9 en ubijalski error correction protokol, ki bi
> moral biti pametnej=B9i od vsega obstoje=E8ega, vse ostalo je jabe
> verjetno stvar niti ni tako komplicirana, mislm=20

Saj nebi delal nobenega bufferinga, samo sessione bi
drzal odprte dokler se ne prekinejo na application layerju =3D aplikacije a=
=20
la FTP. Mogoce bi blo edino na kaksne ICMP ECHO paketke pametno
odgovarjat, ker se mi zdi da na ta nacin TCP drzi povezavo preko IP
pokonci, al pa mogoce kaksne UDP aplikacije; to bi blo treba preverit.

> sicer bi pa lahko kaj takega skrival ipv6 .. ampak pojma nimam
Nima. To je stvar visjih layerjev.

Moj cilj je samo stabilen IP preko nestabilnega ADSL-ja drzati pokonci.

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 29.Nov 2001 @ 13:58 CET
Public GnuPG key @ http://rok.fpp.edu/pgp.key