[LUGOS] ADSL, pppoe, SIOL drop IP every X-hrs, static IP, tunnel

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu Nov 29 11:01:59 CET 2001

On čet, 2001-11-29 at 10:07, Rok Krulec wrote:
> Se pravi, ce prav razumem:
>
> postavim pptp tunnel, ki uporablja pppd. Ce se povezava prekine, tunnel
> pade in sessioni se zgubijo.
>
> To pomeni, da bi moral popatchat pppd in sicer tako, da bi zadrzal vse
> sessione do naslednjega logina istega userja in jih ob novem connectu
> nadaljevati. Jasno, popatchane bi morale biti obe strani pppd-ja na
> tunnelu.
>
> Ali sem mogoce kje zablodu v nasprotju z logiko ?

Ne, ampak to zahteva še malo morje stvari zraven...

Edina 'the right way' je da imaš na obeh straneh en dodaten pregled nad
tem kaj je že prispelo in kaj ne, ter bufferaš tudi za nazaj - vse za
kar še nisi dobil explicitne potrditve da je prispelo (tudi to moraš
počet na obeh koncih).
Potem pa ko se reconnectata moraš  najprej pregledat/uskladit te tabele,
da si prideš na jasno kaj je sploh prispelo. Vsaj za kokr tok ok UDP je
to nujno, TCP ti morda celo olajša delo, ne bi vedel...

se pravi realizirat moraš en ubijalski error correction protokol, ki bi
moral biti pametnejši od vsega obstoječega, vse ostalo je jabe
verjetno stvar niti ni tako komplicirana, mislm

You can have it good, cheap, or fast. Any two.
--Arthur C. Clarke

tisto uporabnost, ki jo jaz vidim v zadevi je tudi možnost 'zamrznitve'
Xov in potem nadaljevanje uporabe na drugem računalniku... seveda bi
bilo treba modificirat še Xe da bi pošiljali čimmanj rednih podatkov (če
se da sploh nič), ker jih je treba vse bufferirat, pa time limite
izklopt...
sicer bi pa lahko kaj takega skrival ipv6 .. ampak pojma nimam

Lep Pozdrav
Andraž Tori