[LUGOS] ADSL, pppoe, SIOL drop IP every X-hrs, static IP, tunnel

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu Nov 29 15:06:47 CET 2001

On čet, 2001-11-29 at 14:25, Rok Krulec wrote:
> Zivjo Andraz,
>

> Saj nebi delal nobenega bufferinga, samo sessione bi
> drzal odprte dokler se ne prekinejo na application layerju = aplikacije a
> la FTP. Mogoce bi blo edino na kaksne ICMP ECHO paketke pametno
> odgovarjat, ker se mi zdi da na ta nacin TCP drzi povezavo preko IP
> pokonci, al pa mogoce kaksne UDP aplikacije; to bi blo treba preverit.

se dobro da se ti samo zdi... :)

brez bufferiranja ne boš prišel nikamor, tcp paketom ne moreš pustit da
se ti zgubijo. Če se ti izgubi en sam: čao povezava.
Če ti pride paket ga moraš 1) poslati naprej ali 2) bufferirati in
počakati da ga boš lahko poslal naprej

icmp je povezan z ip protokolom (neločljivo).

Pri udp ni tega (lahko izgubis paket), ker udp itak ne vodi sessiona
itd.. so samo paketki going trough, pri udp si pomagaš tudi z icmp
errorji da ugotavljaš kaj se dogaja (tcp ima večino stvari pošlihtanih
interno, da ne rabiš icmpja)
Zato je tudi pri udpju problem... če paket že izgubiš potem moraš izgubo
vsaj zamolčat in ne smeš z icmpjem pošiljatelju povedat da je recimo
destination unreachable

> Nima. To je stvar visjih layerjev.

jeba, somebody write somehing

> Moj cilj je samo stabilen IP preko nestabilnega ADSL-ja drzati pokonci.

point je v tem, da če ti to rata, potem si napisal en software, ki se ga
da uporabit še za veliko drugih zelo koristnih stvari

Lep Pozdrav
Andraž Tori