patchanje kernela

Martin martin at amadej.si
Fri Nov 23 21:13:47 CET 2001

Ker bi rad dodal vec patchov kernelu me zanima ali moram
pazit da se patchi med seboj kako ne ovirajo?
To mislim kot recimo dam en patch, spremeni kernel source
pa doda nekaj novih funkcij, potem pa drug patch ce ne
spreminja istih delov kernela, bi mogl po obeh normalno delovat?
Kaj pa ce se oba nanasata na recimo isti del sourca, bo se se vedno
lepo izslo?

Kako patchanje sploh deluje?
Zdi se mi kot da poisce dolocene vrtice texta v sourcu in jih
potem zamenja z dolocenimi. Ce je tako potem drugi patch,
ce bi ga spustil cez, recimo ne spremeni nic, ker ne najde vrstic,
ki so ze spremenjene?

L.P.
-Martin