SCSI in X Window v raznih linuxih

surasvabic at volja.net surasvabic at volja.net
Fri Nov 23 19:52:26 CET 2001

LP

Probal sem nalozit ene par linuxov in sicer: dve calderi (2.2 in 3.1), en suse 7.0, en corel 2.0, Pocket Linux, muLinux in pa seth (tut en floppy Linux).
V nobenem mi ni uspelo dvignit Xwindow, pravzaprav v susetu mi je pa se to samo crno-bele ampak brez misi tko da nisem mogel kej dost. V ostalih se mi je pa zastekal ze med instalacijo al pa mi je naredu ene par mikro ekranckov priblizno 5x5 cm velikih.
V calderi 3.1 se mi je pa ustavu ze pri tistem cisto ta prvem ekranu booting kernel al neki takega in reku, da unable to install linux on this system, tko da si sploh nisem mogu niti izbirat a hocem svga, vesa itd. instalacijo. V 2.2 sem si to celo lahko izbral ampak X Window potem vseeno ni bilo oz. so bili tisti majhni ekrancki. Corelov CD mam na sumu, da je mogoce pokvarjen, ker se kar ustavi, ceprav ne vem...
No, obe calderi sta se mi pol cist zastekali in sicer ko sta prisli do looking for scsi hosts in se sploh nista vec premaknili. Pri muLinuxu se mi je prav tako zastekala ze instalacijska disketa, dokler mu nisem spremenu imena ene datoteke AIC7XXX.O, kar je tudi nek driver za scsi, tko, da jo zdaj preskoci. No in v sethu se pa tudi ustavi pri scsi.
No problem je pa ta, da sploh nimam nobenih scsi naprav.

V skatli imam:
ECS K7S5A
Duron 800
128 DDR
ATI 2000 32Mb TV Out
eno mrezno combo
1xCD
1xHDD
externi modem (ampak med instalacijami ni bil priklopljen)
in pa vcasih se en HDD ali pa CD-RW (med instalacijami prav tako nista bila priklopljena)

No ta mama plata ima samo en cip SiS 735 namesto south in north bridgea, ce bi to slucajno lahko bil vzrok tezav, ker sicer ni pa notri nobenih posebnih redkosti ali kaj takega.
Monitor je pa ena bolj stara zadeva MicroScan 3G/ADI in v susetu al v calderi 2.2 (sem ze pozabil) al pa mogoce v obeh sem si lahko izbral nekaj podobnega (MicroScan ADI 3nekaj, tudi en 14 incen monitor, ki je bil se najblizje mojemu), medtam ko mi graficne ni noben spoznal in tudi na seznamu je nisem nasel, bile so sicer ene ATI-jeve ampak 98 itd.
Aha v susetu sem probal SuperProbe in mi je cist zamrznu sistem, tko da sem ga mogu resetirat...
Zdej bom probal se z Mandrakeom, takoj ko ga dobim.
No problema sta torej dva:
1. zakaj ti linuxi mislijo, da imam scsi oz. se tam cisto zastekajo?
2. zakaj na nobenem ne morem zagnat X Window?

Hvala za pomoc in LP vsem

S.