[LUGOS] icq,MSN messanger,...

Marko Ebert Saruman at earthdome.com
Fri Nov 23 17:59:34 CET 2001

Zivjo!

Pod ipchainsi si verjetno meu posebne helper module, ki so ti omogcali h.323
komunikacijo. Pod netfiltrom(iptables) prav tako rabis helper module, ki pa
so narejeni kot patchi kernela... postopek bi biu v principu sledeci:
-DLjas iptables-e najnovejso razlicico ali celo cvs dol poberes (glej:
http://netfilter.samba.org )
-untaras zadevo
-naredis make patch-o-matic (se prej preberi datoteko INSTALL)
-v patch-o-matiku te interaktivno vprasa katere dodatne module hoces
(chekiraj tudi stanje razvoja)
-skompajlas nove iptablse
-skompajlas kernel (se prej pa make menuconfig in pod networking options
vklopis zeljne netfiler module)

ce isces bolj RH varjanto se pa obrni na RH site, sam ne vem ce ti bodo
pomagal.. vsaj ne dokler modula se ni v main kernel treeju.

LP

/M