[LUGOS] External Iomega ZIP drive (USB)

Metod Kozelj metod.kozelj at rzs-hm.si
Wed Nov 21 11:30:21 CET 2001

Howdy!

On Wed, 21 Nov 2001 andrejt at volja.net wrote:

> Modula nimam nalozenega, ker imam vse vkljuceno v kernel. In ker ob bootu
> dobim med drugimi tudi to sporocilo -> "Vendor: IOMEGA    Model: ZIP
> 100           Rev: 48.X", mislim, da mi ZIP drive OK prepozna.

Tale izpis je od USB driverja, ki ti le pove, da je nasel enoto. Da pa bo
linux znal s to enoto delati, pa rabis se driver za SCSI diske:

  SCSI support -> SCSI disk support

Vsaj za parport verzije ZIPov to velja, morda tudi za USB varianto.

Analogija z zgornjo situacijo bi bila vklopljena podpora za naprave IDE,
tudi za IDE cipe (npr. VIA 82Cxxx), ne pa za ATAPI CD-ROMe. V tem primeru
ne bi mogel uporabljati CD-ROMa cetudi bi ti gonilnik za IDE izpisal, da
je priklopljen.

Peace!
  Mkx