kopiranje cd-jev

Andrej Lajovic andrej.lajovic at guest.arnes.si
Mon Nov 19 20:13:38 CET 2001

Zivjo!

Torej: imam CD, ki ima nekaj audio trackov in potem se enga data. Hocm ga
skopirat. Pekac je Philips CDD3610 (na IDE), nastiman imam ide-scsi in
peka sicer deluje normalno. Problem pa se pojavi, ko hocem pobrat podatke
iz CDja, ki bi ga rad skopiral. Najprej sem poskusil dobro staro moznost
cdparanoia za audio in dd za podatke. Zatakne se takole:

# dd if=/dev/cdroms/cdrom1 of=image.iso
dd: /dev/cdroms/cdrom1: Input/output error
0+0 records in
0+0 records out

Hm. To ocitno ne bo to. No, poskusil sem se s cdrdao, ki je zgledal
obetaven:

# cdrdao read-cd --device /dev/cdroms/cdrom1 tocfile

Zadeva zacne javljat SCSI napake in ko prekinem proces, mi pogon javlja,
da je adaptecov cdrom in krneki tko naprej... buce uglavnem. Ko sm
poskusal se nekej naprej sarit, se mi je sesul kernel in kljub temu, da sm
naredu Alt+SysRQ+U sem mel potem fsck.

Aha, pozabu sm povedat, da cd lahko normalno mountam in berem z njega
podatke brez vsakega problema.

kernel 2.4.9

Kaj storiti?

LP, Andrej