[LUGOS] External Iomega ZIP drive (USB)

andrejt at volja.net andrejt at volja.net
Wed Nov 21 10:01:07 CET 2001

> Kot prvo poglej, kaj imas v /etc/fstab. Tam bi moralo biti nekaj v
> stilu:
>
> /dev/sda4 /mnt/zipdos vfat
> user,noexec,nodev,nosuid,rw,noauto,sync,mode=0777 0 0 # za vfat zip-e
> /dev/sda1 /mnt/zip ext2 user,noexec,nodev,nosuid,rw,noauto,sync 0 0 #za
> ext2 zip-e

Tudi to sem dodal v /etc/fstab, pa vendar dobim se vedno isto sporocilo ->
"mount: /dev/sda4 has wrong major or minor number".

> pri cemer je /dev/sda*:
> brw-rw----   1 root     disk       8,   4 May  5  1998 /dev/sda4
> brw-rw----   1 root     disk       8,   1 May  5  1998 /dev/sda1

Te permissione in major, ter minor type imam nastavljene enako kot si
napisal.

> Prepricaj se tudi, da imas nalozen modul za zip drive (ce ga nimas
> vkljucenega v kernel). Seveda pa to preverjeno deluje za paralelni
> zip, vendar mislim, da bi moral delovati tudi z USB-jem

Modula nimam nalozenega, ker imam vse vkljuceno v kernel. In ker ob bootu
dobim med drugimi tudi to sporocilo -> "Vendor: IOMEGA    Model: ZIP
100           Rev: 48.X", mislim, da mi ZIP drive OK prepozna.

No, naj povem se to, da sem sledil navodilom
na "http://www.caldera.com/SxS/usbzip.htm", vendar sem namesto 2.2.18
uporabil kernel 2.4.14. Mogoce se kaksna ideja?