[LUGOS] External Iomega ZIP drive (USB)

Ales Smrdel aless at nikita.fri.uni-lj.si
Tue Nov 20 10:05:39 CET 2001

> Pozdrav!
>
> Skompilal sem 2.4.14 kernel z USB podporo in vsem potrebnim in ko zelim
> mount-tati ZIP drive dobim error "Wrong major or minor type /dev/sda4". ZIP
> drive mi prepozna brez tezav ->
>
> Kaj storiti, oz. kaksen major in minor type mora imeti /dev/sda4, da bom
> ZIP drive lahko uporabljal?
>

> Hvala za pomoc in lep pozdrav,
>
>          Andrej.

Kot prvo poglej, kaj imas v /etc/fstab. Tam bi moralo biti nekaj v stilu:

/dev/sda4 /mnt/zipdos vfat user,noexec,nodev,nosuid,rw,noauto,sync,mode=0777 0 0
# za vfat zip-e
/dev/sda1 /mnt/zip ext2 user,noexec,nodev,nosuid,rw,noauto,sync 0 0
#za ext2 zip-e

pri cemer je /dev/sda*:
brw-rw----   1 root     disk       8,   4 May  5  1998 /dev/sda4
brw-rw----   1 root     disk       8,   1 May  5  1998 /dev/sda1

Prepricaj se tudi, da imas nalozen modul za zip drive (ce ga nimas
vkljucenega v kernel). Seveda pa to preverjeno deluje za paralelni
zip, vendar mislim, da bi moral delovati tudi z USB-jem

lp aless

--
"Students?" barked the Archchancellor.
"Yes, Master. You know? They're the thinner ones with the pale faces?