[LUGOS] kopiranje cd-jev

Janez Trenz janez.trenz at bigfoot.com
Mon Nov 19 20:57:30 CET 2001

Andrej Lajovic wrote:

> Zivjo!
>
> Torej: imam CD, ki ima nekaj audio trackov in potem se enga data. Hocm ga
> skopirat. Pekac je Philips CDD3610 (na IDE), nastiman imam ide-scsi in
> peka sicer deluje normalno. Problem pa se pojavi, ko hocem pobrat podatke
> iz CDja, ki bi ga rad skopiral. Najprej sem poskusil dobro staro moznost
> cdparanoia za audio in dd za podatke. Zatakne se takole:
>
> # dd if=/dev/cdroms/cdrom1 of=image.iso
> dd: /dev/cdroms/cdrom1: Input/output error
> 0+0 records in
> 0+0 records out

> [...]

hmm scsi napake... če imaš dva scsi (ide-scsi bo zadosti) bi moralo naslednje delat

cdrdao copy --on-the-fly --source-device 0,5,0 --device 0,6,0 --buffers 64

morebiti bo kaj jamral o driverjih, zato man cdrdao pa nastavi pravi driver

--
Janez Trenz  AKA  der_Alte               o      _     _         _
janez.trenz at bigfoot.com  __o     __o    /\_   _ \\o  (_)\__/o  (_)