[LUGOS] Kup problemov - prosim vaso pomoc!;)

Rok Papež rok.papez at kiss.uni-lj.si
Sun Nov 11 08:46:49 CET 2001

Zivjo strasni hacker!

On Sunday 11 November 2001 00:04, kevin.mitnick at email.si wrote:

> - Na internet dostopam preko adsl-ja ki sem ga usposobil kar z RH-jevim
> instalacijjskim programom. Adsl se starta s komando pppd. Vse deluje ok,
> ampak problem je, da se mi noce avtomatsko reconnectati ko padem po 24.
> urah iz linije. Kako bi resil doticni problem?

SiOL ima policy, da na vsake toliko in toliko casa nasilno prekine povezavo
in s tem zagotovi, da se ti IP spremeni.
Pa kaj SiOL ne pove svojim uporabnikom za ta nateg ali kaj ?!?!?! To je ze
eden izmed precej pogostih FAQ vprasanj.

> - kot dydns program uporabljam DNS2GO, ki ga zazenem ob vsakem bootu
> masine. Sedaj hocem ta proces avtomatizirati. Ker pa se program ne za?ene v
> backgroundu ga ne moren dodat v rc.0/init.d/ ker mi potem ne boota masine
> vredu. Kako bi uredil da se mi ta program sam zazene ob bootu?

Naredi si /etc/init.d/dns2go in z ntsysv vklopi v ustreznem runlevelu (3 in
5). Primerov kako to narediti imas v /etc/init.d dovolj; samo tam, kjer se
pozene daemon vstavi: 'nohup DNS2GO &'

> - Uporabljam gkrellm, ki se mi pa zdi li?en program. Kako bi ga v Gnomeju
> prepri?al da ostane "on top"? te funkcije nisem nikjer zasledil, do?im pa v
> KDEju dela b.p.

Don't know...

--
best regards,