[LUGOS] Kup problemov - prosim vaso pomoc!;)

Ales Kosir ales.kosir at telemach.net
Sun Nov 11 08:55:03 CET 2001

Dne  Sun, 11 Nov 2001 00:04:32 +0100 (CET)
je kevin.mitnick at email.si zapisal:

> - Na internet dostopam preko adsl-ja ki sem ga usposobil kar z RH-jevim
> instalacijjskim programom. Adsl se starta s komando pppd. Vse deluje ok,
ampak
> problem je, da se mi noce avtomatsko reconnectati ko padem po 24. urah
iz
> linije. Kako bi resil doticni problem?

ali ukaza
  ifconfig ppp0 down
  ifconfig ppp0 up
ne bi pomagala? Sprozis ju lahko avtomatsko, ko izgubis povezavo.

Seveda pa povej svojemu ponudniku, da ti njegova politika ni vsec.

> - kot dydns program uporabljam DNS2GO, ki ga zazenem ob vsakem bootu
masine.
> Sedaj hocem ta proces avtomatizirati. Ker pa se program ne za¾ene v
backgroundu > ga ne moren dodat v rc.0/init.d/ ker mi potem ne boota
masine vredu. Kako bi
> uredil da se mi ta program sam zazene ob bootu?

Se ena moznost poleg Rokove: program dodaj v datoteko /etc/rc.d/rc.local,
vendar tako, da ukaz zakljucis z znakom & . Ta bo program potisnil v
ozadje in nadaljeval izvajanje.

Recimo:
  dns2go &> /dev/null  &
bo ves izpis zavrgel in program izvajal v ozadju.

Program se bo zagnal nedvisno od nacina runlevel.

Lep pozdrav,
Ales