Kup problemov - prosim vaso pomoc!;)

kevin.mitnick at email.si kevin.mitnick at email.si
Sun Nov 11 00:04:32 CET 2001

Sem uporabnik OS- Red Hat 7.2.

- Na internet dostopam preko adsl-ja ki sem ga usposobil kar z RH-jevim
instalacijjskim programom. Adsl se starta s komando pppd. Vse deluje ok, ampak
problem je, da se mi noce avtomatsko reconnectati ko padem po 24. urah iz
linije. Kako bi resil doticni problem?

- kot dydns program uporabljam DNS2GO, ki ga zazenem ob vsakem bootu masine.
Sedaj hocem ta proces avtomatizirati. Ker pa se program ne zažene v backgroundu
ga ne moren dodat v rc.0/init.d/ ker mi potem ne boota masine vredu. Kako bi
uredil da se mi ta program sam zazene ob bootu?

- Uporabljam gkrellm, ki se mi pa zdi ličen program. Kako bi ga v Gnomeju
prepričal da ostane "on top"? te funkcije nisem nikjer zasledil, dočim pa v
KDEju dela b.p.

lp,
Kevin Mitnick ;)
http://www.freekevin.com