ftpd problem

Janez Dovc janez.dovc at guest.arnes.si
Sat Mar 31 14:47:41 CEST 2001

Lep pozdrav,
nekoc sem ze pisaril na listo zaradi tega problema, ki ga se vedno nisem
uspel resiti. Sem pa prisel malo dlje z ugotavljanjem simptomov, tako, da
jih bom sedaj navedel, vas pa prosim, da mi pomagate, ce mogoce veste, kaj
bi lahko bil problem.
Torej, problem je v tem, da mi prenos fajla preko modema preko ftp protokola
crkne po okoli 80 Kb. Zakaj okoli, zato, ker je ta stevilka nakljucna.
Problem se pojavi pri vsakemu malo daljsemu fajlu, potem se rekonektam in
nadaljujem prenos od tam naprej, kjer se je koncal in cez priblizno 60 do
100 Kb spet crkne in tako naprej in naprej.
- Prenos pri dobrih povezavah (LAN) deluje normalno. Pri modemskih povezavah
pa generalno ne - ne samo na mojem modemu, ampak pri vseh (20) userjih.
- Ce isti fajl istocasno prenasam preko http, se le ta normalno pretoci.
- Poizkusil sem ze veliko ftp dameonov: proftpd, wu-ftpd, ncftpd, v inetd in
standalone nacinu, pri vseh enako.
- Poizkusil sem tudi z drugim portom - namesto na 21 sem ftp prestavil na
drug port, enako...
- Poizkusil sem tudi kernele od 2.2.13 do 2.2.18, .....
Ali je to lahko spet kaksen cuden slackware bug? Uporabljam namrec slackware
7.1 na masini z 128 MB RAM, 266 procesorjem, 140 MB Swapa. Vse ostale stvari
na masini delujejo normalno. Masina ni kaksna heavy traffic masina, load je
majhen.
Kaj mi je storiti? Sumim na slack bug, drugo vec ne more biti. Katere
paketke naj upgradam, ne bi rad reinstalaril cele masine, ker en kup enih
stvari uredu laufa....
Na pomoc,
Janez
janez.dovc at ijs.si