Odstopna izjava z mesta podpredsednika drustva

Rok Papez rok.papez at kiss.uni-lj.si
Sat Mar 31 10:35:05 CEST 2001

Na skupscini 22.04.2000 sem kandidiral za mesto podpredsednika
ne zaradi kaksnih svojih ambicij ali zelja sodelovati pri
aktivnem vodenju drustva temvec ker je Miha to postavil kot
pogoj svoje kandidature za predsednika.

Delo v upravnem odboru drustva me zelo bremeni saj sem se
prisiljen ukvarjati s stvarmi ki me niti malo ne zanimajo.
Da ne omenjam sodelovanja pri ustvarjanju prireditev pri
katerih bi zelel v najboljsem primeru biti le obiskovalec.

V vse to sem privolil iz spotovanja do Mihe Tomsica in zelje,
da bi LUGOS deloval pod vodstvom, ki se meni zdi ustrezen.
Vse od dneva, ko se je Miha odlocil za odstop mesta predsednika
tudi sam poskusam najti razloge zakaj bi vztrajal na tem mestu,
ki me samo odvraca od dela v skupini za Slovenizacijo in pri
ostalih po mojem mnenju nujno potrebnih projektih za sirjenje
Linuxa v Sloveniji.

Zelel bi, da se spremeni sklic izredne skupscine tako, da
se bo na njej razpravljajo tudi o mojem odstopu, v nasprotnem
primeru se nameravam izpisati iz drustva.

--
lep pozdrav,
Rok Papez.