dosemu

Andraz Hvalica andraz.hvalica at amis.net
Sat Mar 31 18:51:31 CEST 2001

Zivjo,

ima kdo kake zelo pozitivne izkusnje z dosemu? Meni zadeva *naceloma* dela,
ce se omejim na ukaze iz command.com, v cemer ne vidim pravega smisla ...

Nekoc sem prebral, da se z dosemu da celo zapletene programa alias igre tipa
DukeNukem 3D poganjat, jaz imam pa tu se precej starejse igre, pustolovscine
LucasArtsa, zaradi starosti ne bi smelo bit kakih problemov - ce drzi
trditev, da DukeNukem 3D deluje.

V konzoli, kjer zazenem xdos, dobim po zagonu namestitvenega .BAT tole:
ERROR: general protection at 0x25def: 66
ERROR: SIGSEGV, protected insn...exiting!

Zdaj bi pa rad na privat, da ne bomo smetili liste, config datoteke za
dosemu, kjer dela se kaj drugega kot "dir", da primerjam nastavitve s
svojimi.

Ce ma kdo ... hvala :)

--
Andraz Hvalica                      |   WARNING! Do not look into the
andraz at amis.net                     |   laser with the remaining eye!