interni modem

Saso Zivanovic zivanovic at student.fmf.uni-lj.si
Thu Jul 5 17:26:06 CEST 2001

Kolega me je prosil, naj njegov problem pošljem v to listo, ker mu ne dela
modem... Evo problema:

Imam Red Hat razlicico 7.1 in SupraFax 288i PnP interni modem. Nikakor ne
morem pripraviti modem do delovanja. Pri boot procesu ga sicer zazna,
vendar ga kasneje ne morem uporabljati. Po defaultu je nastiman na
ttyS2 s port adreso 0x03e8 in irq 4. Vsi ostali irq razen 4 in 7 so
zasedeni. Vsaj isapnp pravi tako. Probal sem ze nastaviti modem z
isapnp in setserial pa ne pomaga. Edino kar zaleze je, ce mu nastavim irq
0. Tedaj dela brez problemov.

Vsaka pomoc bi prisla prav,
Gorazd

--