[ LUGOS ] Brisanje linka in originane datoteke

Ales Casar casar at uni-mb.si
Thu Jul 5 20:57:37 CEST 2001

On Thu, 5 Jul 2001, Metod Kozelj wrote:

> Torej imas v skripti nekaj takega:
>
> FILES="...."
> for F in ${FILES}; do
>     if [ -L ${F} ]; then
>         G=`ls -l ${F} | grep ^l | awk '{ print 11 }'`
> 	if [ -f ${G} ]; then
> 	    rm -f ${G}
>         fi
> 	rm -f ${F}
>     fi
> done

Si preprican, da bo tole delalo, ce bos imel link na link na datoteko, oz.
morda se vec stopenj takih linkov na linke? Veliko je odvisno od tega,
kaj vse v zacetku zlozis v FILES, ampak v splosnem po moje ta resitev ne
bo delala. Ce zelo *natancno* preberemo originalni problem, izgleda tako,
da bi tisti vmesni linki verjetno morali celo ostati. ;-)

Sicer pa, kot je ze Borut pisal, tega v praksi ni najbolj zdravo poceti.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar at uni-mb.si, A.Casar at ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar at s-gms.ms.edus.si
University of Maribor       | DECnet:   RCUM::ALES
SLOVENIA                    | WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/