Compaq 5100 IDE disk in Linux

Davor Guttierrez lowcrash at amis.net
Thu Jul 5 18:54:13 CEST 2001

Pozdrav

Nabavil sem si en star racunalnik Compaq 5100 Professional Workstation,
128 MB ram-a, 4 GB SCSI Disk itd... Vse deluje super, Linux je instaliran.
Danes sem hotel priklopiti nov IDE disk 20 GB in tu se pojavijo problemi,
BIOS prepozna samo 8 GB, nadradil sem BIOS in ni nic pomagalo. To niti ni
najvecji problem, drug problem je da ko je disk priklopljen se masina
sploh ne zazene, dobim 1780 - Disk 0 Failure in to je vse. Ce grem z F10 v
setup mi kaze za ta disk velikost 0 MB, se komu sanja kaj bi se lahko
naredil. PRed tem ko priklopim disk mi pac napise, da je zaznal disk 8,
xxx MB in mi ponudi IGNORE, SAVE in SETUP izberem setup in tudi 0 MB. Kje
bi bila napaka. Original BIOS je bil date 02/08/98 nadgrail sem pa ga na
09/17/98, novejsega ni. V masini je se CDROM, ki pa deluje tudi brez
problema. CDROM je tudi IDE.

Ce ma se kdo kako idejo naj pomaga.

LP,

Davor