[ LUGOS ] SCSI tracna enota za arhiviranje ?

Danilo Godec danci at server.kibla.org
Wed Jan 24 11:10:51 CET 2001

On Tue, 23 Jan 2001, Andrej Mršek wrote:

> Zanima me, katera tracna enota in kateri SCSI krmilnik bi bila optimalna za
> nabavo. Zahteve so naslednje:
> - podpora po Linuxom (ze RH out-of-the-box distribuciji,
>   ne zelim prevajat kernela)
> - popolni arhiv do 20Gb
> - mesecni arhivi priblizno 0,5-0,8Gb
> - hitrost ni tako pomembna - popolni arhiv s testom
>   naj bi bil koncan recimo v 6 urah
> - trakovi bi morali biti "vzdrzljivi" - da ne
>   crkenjo po desetih uporabah
> - primerna cena (kontroler + enota do 250k SIT)

Ecrix VXA-1 (http://www.ecrix.com, http://www.vxatape.com/,
http://www.olimp.si/) se zdi kar primeren. Tudi izkušnje imam kar dobre.

Kontroler pa pač vzemi tak, ki je dobro podprt v Linuxu...

  D.

PS: Priporočene cene brez DDV so med 223kSIT in 295 kSIT, odvisno od
izvedbe (SE/LVD, int./ext.). Cena medija 12/24GB je 9120 SIT, 20/40GB
stane 14160 SIT, 33/66GB pa 19488 SIT, cleaning cartridge pa je po 9840
SIT.