[ LUGOS ] SCSI tracna enota za arhiviranje ?

Metod Kozelj metod.kozelj at rzs-hm.si
Wed Jan 24 07:48:55 CET 2001

Howdy!

On Tue, 23 Jan 2001, Andrej Mršek wrote:

> Zanima me, katera tracna enota in kateri SCSI krmilnik bi bila optimalna za
> nabavo. Zahteve so naslednje:

Jaz poznam dve alternativi: DAT in DLT. DLT je precej drazji od tvojega
budgeta, pri DATu je pa zelo 'aklih' izbira kaset. Osebno imam z BASFovimi
zelo slabe izkusnje, Sonyjeve se mi bolje obnesejo. DLT je sicer bistveno
boljsa izbira (hitrejse delovanje, boljsa zanesljivost zapisa), kot receno
pa je kaksnih 2x drazja.

Obe varianti sta SCSI, pripnes na poljuben SCSI kontroler. Osebno
priporocam Adapteca, verjamem pa, da tudi kaksen Initio deluje spodobno. Z
enim obskurnim NCR-om (...810) sem imel slabe izkusnje (zapis na DLT je
bil OK, branje pa ne; v enem tednu sem se postaral za najmanj 5 let). Tudi
Qlogic je OK, navadno pa je se drazji od Adapteca.

Peace!
  Mkx