[ LUGOS ] SCSI tracna enota za arhiviranje ?

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Wed Jan 24 19:01:26 CET 2001

On Tue, Jan 23, 2001 at 05:57:43PM +0100, Andrej Mrsek wrote:

> - popolni arhiv do 20Gb
> - mesecni arhivi priblizno 0,5-0,8Gb
> - hitrost ni tako pomembna - popolni arhiv s testom
>   naj bi bil koncan recimo v 6 urah
> - trakovi bi morali biti "vzdrzljivi" - da ne
>   crkenjo po desetih uporabah
> - primerna cena (kontroler + enota do 250k SIT)

DAT DDS3 je s kompresijo do 24GB. Drugace pa 12GB, ce bos delal backup porn
site-a, potem kompresija ne pomaga prav dosti, ker bos po vsej verjetnosti
delal backup .jpg datotek. ;>

DAT DDS4 je s kompresijo do 40GB, drugce pa 20GB.

Jaz uporabljam HPjeve enote in prav tako kasete. Do sedaj se nisem bil
razocaran (*trk trk*)

Backup software je Amanda, ki je mogoce za newbija malo komplicirana ampak
potem odtehta ves cas, ki ga porabis za to.

David!