[ LUGOS ] modelines

Andrej Lajovic andrej.lajovic at guest.arnes.si
Wed Feb 28 13:56:45 CET 2001

Hoj!

Saj se mi je zdelo, da je vcasih problem nardit Modeline, ampak da je pa
tko zakompliciran, si pa nisem mislil :) Zadeva pa je taksna: nastavit si
hocem 1280x1024, pa mi ne uspe. Probal sem nastavit v win in je delovalo,
monitor je pokazal 46,42 kHz hsync in 86,91 Hz vsync. Ce hocem to
resolucijo nastavit v Xwin, me prepricuje, da rabim zanjo najmanj 65 kHz
hsync (hsync od monitorja je 31.5 - 48.5 - verjetno bi delal tudi na vec,
ampak zdajle nimam nobene knjizice, kjer bi pisalo, do koliko grem lahko,
pa to tudi ni moj namen -> dejstvo je, da je v win delovalo tudi pod manj
kot 48.5). Poskusal sem ze na par nacinov zracunat ta Modeline in mi ne
uspeva. Kaksen bi bil najlazji nacin?

Lep pozdrav,
Andrej Lajovic