[ LUGOS ] modelines

Metod Kozelj metod.kozelj at rzs-hm.si
Wed Feb 28 14:54:19 CET 2001

Howdy!

> kot 48.5). Poskusal sem ze na par nacinov zracunat ta Modeline in mi ne
> uspeva. Kaksen bi bil najlazji nacin?

Nekaj mesecev nazaj sem na listo poslal precej obsezno razlago. Poisci po
arhivu.

Na kratko pa takole:

Modeline "oznaka" BW  XRes XL1 XL2 XTot  YRes YL1 YL2 YTot

Magicna stevilka, ki jo moras izracunati, je BW. Izracunas pa jo po
formuli:

BW = (zeljena frekvenca osvezevanja) * YTot * XTot / 1e6

Zadnje deljenje je potrebno, ker mora biti rezultat v megahercih.
Neke vrste vmesni rezultat je monitorjev limit horizontalne frekvence:

HR = BW / XTot

Ne vem, koliko je XTot v tvojem modelinu za 1280x1024. V mojem je 1664.
Pri tvojem limitu HR = 48,5 kHz bi bil BW enak 80,704. Takrat bi dobil
frekvenco osvezevanja (pri mojem YTot=1064) 45,6 Hz. To pa najbrz ni
tisto, kar si zelis.

Ko trdis, da so Winsi prikazali to locljivost normalno, se vprasaj, ali
niso morda te locljivosti prikazali prepleteno (interlaced)?

Peace!
  Mkx