[ LUGOS ] HW težave?

Jurij Rescic jure at gemini.ntftex.uni-lj.si
Wed Feb 28 17:30:47 CET 2001

Živjo!

On Wed, 28 Feb 2001, Ivan Zilic wrote:

> Verjetno ti mis zaseda isti IRQ, kot neka druga zadeva (verjetno IRQ3 oz.
> IRQ4, ce je na serijskem portu).

Hja, zgleda da je bil konflikt med PS/2 mišjo in drugo mrežno kartico.
Zdaj sem zamenjal PS/2 miš z navadno serijsko in zaenkrat vse dela OK.

# cat /proc/interrupts
           CPU0
  0:     414107          XT-PIC  timer
  1:       5895          XT-PIC  keyboard
  2:          0          XT-PIC  cascade
  4:     104088          XT-PIC  serial
  5:      12831          XT-PIC  usb-uhci, usb-uhci, eth0
  8:          1          XT-PIC  rtc
 10:      95342          XT-PIC  ide2, es1371
 12:        273          XT-PIC  eth1
 15:        274          XT-PIC  ide1

Na drugem PCju z enako osn. ploščo ima PS/2 miš irq 12.  Na konflikt
nisem takoj pomislil, saj je prej pod SuSE7.0 vse delalo, vključno z
obema mreznima karticama.  Bom pa raje obdržal serijsko miš kot pa
šaril po BIOSu in ročno dodeljeval IRQje...

Hvala in LP., Jure