[ LUGOS ] qmail test

Bostjan Mercun bostjan at impresija.com
Fri Feb 2 14:08:35 CET 2001

Zivjo

kreit wrote:

> In qmail-qstat pravi:
>
> mail-qstat
> messages in queue: 5
> messages in queue but not yet preprocessed: 0
>
> Vendar maila ne morem prebrat.

Mail te caka v queue-ju in ga se ni v mailboxu. Poizkusi poslat ALRM
qmail-send procesu (killall -ALRM qmail-send), ta signal namrec naredi
to, da gre qmail cez cel queue in poslje tiste mail, ki jih lahko. Ce je
vse v redu, se ti bo mail znasel v mailboxu, oz. maildiru. Ce ne, potem
bos dobil ali obvestilo o napaki, ali je pa nekaj narobe s queue-jem,
kar je tezko takoj po instalaciji. Poglej, ce imas na
/var/qmail/queue/lock/trigger taka dovoljenja:

prw--w--w-   1 qmails   qmail           0 Feb  2 13:24
/var/qmail/queue/lock/trigger|

namrec ce ta file nima pravih dovoljenj pride do casovnih zamikov pri
posiljanju maila in podobno, skratka same cudne in "neocitne" tezave.

> 1. S cem ga naj preberem oz. kako naj se preko POP povezem na server,
> kje
> dolocim username in password ? Povezat sem se poskusal z netscapeom.

Za zacetek poizkusi s cat /var/spool/mail/$username, ce imas mailbox,
oz. cat ~username/Maildir/new/??, ce uporabljas Maildir format, kjer je
?? eden od file-ov. Ce jih je vec poglej vse in bos po headerju videl,
kateri je zadnji. Vsak file je en mail.

> 2. Zakaj mi syslog (ce je to misljen /var/log/messages), nic ne pokaze,
> ko recem echo to: me | /var/qmail/bin/qmail-inject ?

Za zacetek 'me' zamenjaj z username-om, kakor ti pise v howto-ju. Ceprav
bi moral tudi ze tukaj kaj povedat.

A v /var/qmail/rc si dal tisti splogger?

lp

		Bostjan