[ LUGOS ] qmail test

Uroš Gruber uros.gruber at sir-mag.com
Thu Feb 1 11:48:47 CET 2001

Hi,

Thursday, February 01, 2001, 10:38:11 AM, you wrote:

k> Zdravo!

k> Najprej hvala vsem, ki ste odgovorili na moj prejsnji mail. Upostevat
k> sem
k> probal skoraj vse, kar ste mi svetovali. Se enkrat sem prevedel qmail,
k> brez
k> orodij, dvakrat prebral vse INSTALL.* datoteke... maila pa ne znam
k> prebrat.
k> V TEST.deliver pise:

Če hočeš pošto prebrat lahko pogledaš v file Mailbox ali če si nardil
Maildir potem v ta file. Lahko si pa namestiš pop strežnik, ki ga
dobiš poleg qmaila. ALi kakega drugega npr. qpopper. Čeprav za Maildir
format uporabi od qmaila, ki celo deluje.

tist me ti piše da zamenjaj s svojim emailom. se pravi nekaj at nekje.si
pa pol komanda.

 Uroš                            mailto:uros at sir-mag.com