[ LUGOS ] qmail test

kreit kreit at siol.net
Fri Feb 2 15:03:54 CET 2001

Bostjan Mercun wrote:

> Zivjo

> Mail te caka v queue-ju in ga se ni v mailboxu. Poizkusi poslat ALRM
> qmail-send procesu (killall -ALRM qmail-send), ta signal namrec naredi
> to, da gre qmail cez cel queue in poslje tiste mail, ki jih lahko. Ce je
Pogruntal sem v cem je bila napaka. Pri ./config-fast sem rekel moj
hostname,
pa ni slo in se sporocila z errorji sem dobival, zdaj sem pa rekel
./config-fast .
(z piko na koncu) in dela. Dela lokalno in na moj siol mail.

> vse v redu, se ti bo mail znasel v mailboxu, oz. maildiru. Ce ne, potem
> bos dobil ali obvestilo o napaki, ali je pa nekaj narobe s queue-jem,
> kar je tezko takoj po instalaciji. Poglej, ce imas na
> /var/qmail/queue/lock/trigger taka dovoljenja:
>
> prw--w--w-   1 qmails   qmail           0 Feb  2 13:24
> /var/qmail/queue/lock/trigger|
To je OK.

> Za zacetek 'me' zamenjaj z username-om, kakor ti pise v howto-ju. Ceprav
> bi moral tudi ze tukaj kaj povedat.
To sem naredil.

> A v /var/qmail/rc si dal tisti splogger?
Tukaj je moj rc fajl, ki sem ga prekopiral iz /var/qmail/boot/home.

#!/bin/sh

# Using splogger to send the log through syslog.
# Using qmail-local to deliver messages to ~/Mailbox by default.

exec env - PATH="/var/qmail/bin:$PATH" \
qmail-start ./Mailbox splogger qmail

Posiljanje lokalno in na siolov email dela. Zdaj pa se mi pojavljajo
vprasanja:

1. "From:" zgleda malo cudno... nekako takole.. "jack at .". Se pravi moj
username @ in pika.
   Kako naj zdaj namesto tega userja naredim, da bo zgledal
"ljubo.brglez at ." ?
2. Logiranje v syslog se vedno ne dela, ceprav v rc fajlu pise da gre:
   "Using splogger to send the log through syslog."
3. Ce iz kreit at siol.net posljem mail na "jack at mojaIPstevilka", bi se mi
moralo v Mailbox
   ze kaj pokazat ali brcam v temo ?

LP,