[LUGOS] 100 Mbit router/firewall

Ales Bardorfer alesb at robo.fe.uni-lj.si
Wed Dec 19 11:45:20 CET 2001

Janez Trenz wrote:

> emm, PCI ima max "burst" prenos 132 MB/s, s tem, da ni noben problem
> "streamat" okrog 70 do 80 MB/s. To bi tudi zaniè PCI èipovja zmogla.
> 33 MB/s je "burst rate" za EISA DMA prenose.

Ah, seveda! Se opravicujem za klatenje neumnosti. 33 Mhz me je zmedlo,
na 32 bitni prenos (33 x 4 bytes = 133) sem pa cisto pozabil.

V glavnem, glede na vecino odgovorov in glede na dejstvo, da prav veliko
userjev naenkrat (beri cca. 10) ne bo ustvarjalo prometa, menim da nima
smisla pretiravati glede procesorja.

Hvala vsem za odgovore.

lp,
Ales