[LUGOS] 100 Mbit router/firewall

Borut Mrak b at aufbix.org
Wed Dec 19 11:53:55 CET 2001

On Wednesday 19 December 2001 11:45, Ales Bardorfer wrote:
> V glavnem, glede na vecino odgovorov in glede na dejstvo, da prav
> veliko userjev naenkrat (beri cca. 10) ne bo ustvarjalo prometa,
> menim da nima smisla pretiravati glede procesorja.

Ne, valda da ne. Jaz imam v sluzbi za firewall za pisarno ter dve
sosednji firmi P233...in to je vrh glave, pa ceprav dostikrat prenasamo
kar velike kolicine podatkov naokrog... Mogoce pac ne gre 100mbit/s
ampak 80, zame je to cisto dovolj. Ce pa rabis neke hude performanse pa
moras seveda temu primerno sestavit masino. Hudica, jaz imam tu notri
rtl8139-ke in celo eno ISA kartico (sosednje firme imajo omejen
bandwidth, tako da kartice niso zelo pomembne)

Borut
b at aufbix.org