[LUGOS] 100 Mbit router/firewall

Janez Trenz janez.trenz at bigfoot.com
Tue Dec 18 12:21:32 CET 2001

Ales Bardorfer wrote:

> PCI naj bi imel prepustnost (burst) 33 MB/s. Ena kartica pa naj bi pri
> 100 Mbit/s naredila 10 MB/s (MB = mega byte) prometa na PCI vodilu, dve
> torej 20 MB/s.
>
> Res da je tistih 33 MB/s PCI samo burst, in jih verjetno ne bom videl
> prav pogosto... ampak vseeno, promet samo v eno smer, torej ne preko
> routerja med zunanjo in notranjo masino, ampak recimo en FTP prenos med
> routerjem in eno masino (vseeno ali zunanjo ali notranjo) mi sedaj
> prevejrjeno deluje s polno hitrostjo (10 MB/s ~ 100 Mbit/s).

emm, PCI ima max "burst" prenos 132 MB/s, s tem, da ni noben problem
"streamat" okrog 70 do 80 MB/s. To bi tudi zanič PCI čipovja zmogla. Če je
računalnik samo router/firewall in nobena druga naprava ne zaseda
PCI vodila (beri kontroler za disk), potem tudi 5 mrežnih ne bi smel bit
problem. Edino procesor ne sme bit prepočasen, če je zadeva tudi požarni
zid.
33 MB/s je "burst rate" za EISA DMA prenose.

--
Janez Trenz  AKA  der_Alte               o      _     _         _
janez.trenz at bigfoot.com  __o     __o    /\_   _ \\o  (_)\__/o  (_)