[LUGOS] 100 Mbit router/firewall

Jure Koren jure at aufbix.org
Tue Dec 18 10:46:42 CET 2001

Once upon a time, say on Tue, Dec 18, 2001 at 10:14:16AM +0100,
Branko F. Gračner sat down and thought...
> hm, tistega, da ti p166 zmore routat polen 100mbps skoraj ne
> verjamem. sploh pa je to popolnoma nemogoče, če je vmes delaš še packet
> filter.

NAT. Nic drugega.

> je pa velika razlika, ali imaš en prenos, ki ti zmore 8MB/s, težava bi se
> pa sigurno pojavila, če bi skozi tak router naenkrat delalo recimo kake
> 1000-2000 ali več klientov, ki bi hoteli pokuriti kompleten
> 100mbit/s. tukaj bi se celoten promet sigurno zelo zmanjšal in vse skupaj
> bi bilo sigurno krepko pod 8MB/s.

Tega se zavedam. Ftp obicajno zmore 8MB/s, vec je pac tisti burst,
ki traja kako sekundo. Edini uporabnik sem bil jaz, ostali so omejeni
z drugimi metodami, tako da delajo zmerno kolicino prometa (link na
ven je 2M). Na tej masini teceta tudi squid in postfix, ki imata precej
malo prometa.

Ze ping -f skozi masino prakticno ubije procesor, latenca je okoli
10 ms za obicajne pinge.

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer