[LUGOS] ADSL in Linux

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj at delo.si
Mon Dec 10 17:06:00 CET 2001

Ce me spomin ne vara je ime in geslo za prvi dostop enako za vse ... ni
nek acc, katerega bi vsak uporabnik dobil posebej. Naslov je ze posredovam
Miha R., zdaj pa sem nasel se nekoga, kateri ima to instalirano in bo
pogledal. vem da je tako, ker sem imel problem s kolegom, kateri je trdil,
da je vse naredil, pa da mu net ne dela ... Valjda, ko je pa klikal
napacno ikono in dlje od servisnih strani ni prisel ...

Ce me spomin ne vara v mojih dopisih ni bilo nic razen podatkov o
nastavitvah za DNS, mail streznike in podobno saro, v tistem prvem pa samo
narocniska stevilka s katero se registriras, da lahko kreiras svoj acc.

Ampak do tja je treba priti ... Skratka, se vedno manjkata username in
geslo. Ko zvem, sporocim.

b.

[snip]