[LUGOS] ADSL in Linux

Matej Spiller Matej.Spiller at siol.net
Mon Dec 10 16:58:20 CET 2001

> Hmm...s tem pa nimam izkusenj. Jaz sem do zdaj povsod videl dopis od
> Siol-a, na katerem sta bila uporabnisko ime in geslo, vsaj zdelo se mi
> je da je to dopis od Siol-a ;-]

Nekako mores vpisati narocnisko stevilko na eni siol-ovi strani (nimam pojma
keri, bi pa verjetno lahko nekako pogledal ce bi kdo to rabil), drugace pa
si potem ko se prvic dial-up-as izberes username pa password. Drugace pa to
deluje sam na winsih, ker ti siol da en njihov account for first access,
kjer lohka sam do te strani dostopas (oziroma samo do *.siol.net), tako da v
najslabsem primeru, ce imas to v firmi vzames en od tajnice comp k ma ze
winse z mrezo :), pa instaliras adsl dial-up, se prijavis, potem pa naprej
na linuxu delas, aja pa tajnici vrnes comp :). Sigurno pa je brezveze samo
zaradi tega dajat na streznik winse, right?

lp, Matej Spiller