[LUGOS] ADSL in Linux

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Dec 10 17:02:05 CET 2001

On pon, 2001-12-10 at 16:09, Borut Mrak wrote:

> Hmm...s tem pa nimam izkusenj. Jaz sem do zdaj povsod videl dopis od
> Siol-a, na katerem sta bila uporabnisko ime in geslo, vsaj zdelo se mi
> je da je to dopis od Siol-a ;-]

Ja ampak, s tem dopisom šele prideš do strani na kateri si določiš novo
uporabniško ime in geslo (čudno skratka).
Kakor sem iz nepreverjenih virov razumel, bi siol lahko popolnoma
podpiral tudi Linux (proizvajalec pri katerem so oni nabavili software
to podpira), pa se jim preprosto ne da.

Torej. Strategija: vsi, ki vas to zanima, kličite na Siolovo tehnično
podporo, začnite težit (jaz sem že, so zelo prijazni, samo večkrat jim
je treba kaj povedat da si zapomnijo)
To je edini način da bo tam pisalo tudi Linux, torej da bodo videli da
polovica vseh uporabnikov ima linux za gateway...

mimogrede: a se da komu z nmap na adsl narest statistični prerez
operacijskih sistemov, ki se uporabljajo?

Lep Pozdrav
Andraž Tori