[ LUGOS ] Samba + workgroups

Branko F. Gracner branko at edico.si
Mon Aug 27 10:14:57 CEST 2001

> (vendar sigurno so!). Ce poiscem masino, ki je v tej workgroupi z "Search
> for computers" jo brez problema najde. Kaj delam narobe?

naceloma nic.... :( si za foro probal uno foro z dvema mreznima vmesnikoma
na dveh segmentih, vmes pa ip forward?...  upam, da se motim, samo mislim,
da je to edina resitev.

> Ce napisem "net view \\masina_na_drugem_segmentu" mi jo brez problema
najde.

man,  problem imas :)

> In se drugo vprasanje:
> Je mozno imeti dva WINS streznika na razlicnih segmentih in da se le-ta
med
> seboj sinhronizirata?

ja. stvar preverjeno funkcionira, vendar mislim, da to ni v sambi podprto.
nt server (mislim, da od 3.51 naprej) podpira replikacijo celotne wins baze.
stvar dela, kako je pa s tem v sambi, pa nimam pojma.

brane