[ LUGOS ] Samba + workgroups

Andrej Trobentar andrej.trobentar at rikom.si
Mon Aug 27 10:02:29 CEST 2001

Pozdrav!

WINS streznik tece zaenkrat samo na eni masini. Kombinacija WINS streznika z
windows klienti deluje (beri resolvanje NETBIOS imen v IPje) po vseh
segmentih. V "Omrezni sosescini" vidim vse workgroupe vendar masine le v
workgroupah v katerih je Samba streznik kot LMB in DMB. Ce kliknem na
workgroupo v kateri ni Samba streznika (v browsing.txt sem prebral, da bi se
naj same windows masine dogovorile kdo bo LMB - ocitno se ne?) cakam 10
sekund in dobim prazno okence, kot da ne bi bilo masin v tej workgroupi
(vendar sigurno so!). Ce poiscem masino, ki je v tej workgroupi z "Search
for computers" jo brez problema najde. Kaj delam narobe?

Ce napisem "net view \\masina_na_drugem_segmentu" mi jo brez problema najde.

In se drugo vprasanje:
Je mozno imeti dva WINS streznika na razlicnih segmentih in da se le-ta med
seboj sinhronizirata?
Dva WINS streznika bi imel zato ker imam en segment z drugim povezan preko
ISDNa in ne bi rad, da bi masine iz enega segmenta sprasevala WINS streznik
na drugem in tako brezveze obremenjevala oz. dvigovala ISDN linujo.

Hvala za vse odgovore in lep pozdrav.

	Andrej.