[ LUGOS ] Samba + workgroups

Andrej Trobentar andrej.trobentar at rikom.si
Mon Aug 27 15:17:37 CEST 2001

Pozdrav!

Ja v dokumentaciji (Optimizing Samba od Oreilly-a) sem prebral, da je mozno
imeti dva WINS serverja in se le-ta tudi med sabo sinhronizirata, ne vem pa
na koliko casa se sinhronizirata (je potrebno nastaviti kaksen parameter v
smb.conf?). Je mogoce to kdo od ostalih sprobal ali moram iti v testno fazo?
=)

Se mogoce lahko se kam drugam obrnem na pomoc glede mojega specificnega
problema?

In se eno vprasanje:

V logih od Sambe imam tole :

[2001/08/27 14:49:47, 0]
nmbd/nmbd_browsesync.c:get_domain_master_name_node_status
  get_domain_master_name_node_status_fail:
  Doing a node status request to the domain master browser at IP 127.0.0.1
failed
  Cannot get workgroup name.

Masina je LMB in DMB za workgroupo BLA ter dela remote browse sync z DMB v
drugem segmentu.

Hvala za pomoc in lep dan se naprej!

	Andrej.