[ LUGOS ] Ideja?

Iztok Umek iztok at si-con.com
Sun Aug 26 03:21:18 CEST 2001

Quoting Igor Kolar <ike at email.si>:

> WebLogic govori J2EE, torej mora podpirati tudi JNDI (naming and
> direcroy
> sistem). Vtakni uname/pass tja in prenehaj skrbeti, bosta dobro skrita.
> Txt ti
> nima smisla skrivati, ker bos ga poslal z aplikacijo, ta pa bo tekla na
> nekem
> tretjem stroju, kjer ti ne bos imel admin pravic. Kako torej tam?

No, saj to me skrbi. Aplikacija v produkciji mora nekako dobiti
username/password za Oracle.

> In navsezadnje -- J2EE v .si? Lahko pove¹ kaj veè, morda na privat
> naslov

J2EE o kateri govorim ni v Sloveniji. Podjetje, kjer delam se nahaja v
Charlotte (Severna Karolina, ZDA).

Mene ze vec kot leto ni vec v Sloveniji.

Ce te zanima, si lahko ogledas http://www.elogex.com/ (v bliznji prihodnosti
bomo verjetno potrebovali dodatne J2EE programerje.