[ LUGOS ] Ideja?

Igor Kolar ike at email.si
Sun Aug 26 13:44:41 CEST 2001

On Sun, 26 Aug 2001, you wrote:
> No, saj to me skrbi. Aplikacija v produkciji mora nekako dobiti
> username/password za Oracle.

Pa saj te nima kaj skrbeti. Pravim, vtakni ju oba v JNDI strukturo kot denimo
db_uname in db_pass in naj application deployer nastavi ustrezni vrednosti pod
enviromental entries (za j2ee ref. impl. - deploytool). Ker je web container po
navadi na drugi ma¹ini kot app sever, in ker slednji nima world access (sploh
preko telnet/ssh), te nima kaj skrbeti. Saj ima j2ee lep security
mehanizem.

Bom razmislil :>
-ike