[ LUGOS ] Ideja?

Igor Kolar ike at email.si
Sat Aug 25 00:23:31 CEST 2001

HHi,

On Fri, 24 Aug 2001, you wrote:
> Aplikacija ja v Javi (WebLogic) in tece na Linux in na Solaris (enako za Oracle,
> ki je podatkovna baza).

WebLogic govori J2EE, torej mora podpirati tudi JNDI (naming and direcroy
sistem). Vtakni uname/pass tja in prenehaj skrbeti, bosta dobro skrita. Txt ti
nima smisla skrivati, ker bos ga poslal z aplikacijo, ta pa bo tekla na nekem
tretjem stroju, kjer ti ne bos imel admin pravic. Kako torej tam?

In navsezadnje -- J2EE v .si? Lahko pove¹ kaj veè, morda na privat naslov
ike at email.si? Bi me zelo zanimalo ..

-ike