[ LUGOS ] Ideja?

Borut Mrak b at aufbix.org
Fri Aug 24 19:17:15 CEST 2001

On Friday 24 August 2001 19:10, Gregor Fajdiga wrote:
> password v conf datoteki kriptiraj. ko pa preverjas password,
> password prvo kriptiraj, sele nato preveri trenutni "kriptirani"
> string z "kriptiranim" stringom v conf datoteki. tako password ni v
> neki blazni nevarnosti. poglej pa si se, zakaj so passwordi na linuxu
> shranjeni v shadow. ce pa se ti je pomenbna toliksna varnost pa
> naredi nekako tako, ali pa kodej password v program.

Nisi razumel vprasanja.

Iztok hoce zascitit password, ki je v konfiguracijski datoteki,
uporablja pa se za dostop do baze. Kar si ti napisal je v tem primeru
uporabno za bazo, ki pa to gotovo ze pocne.

Jaz tega problema se nisem videl zadovoljivo resenega. V vseh primerih
je password nekako potrebno vpisat vsaj enkrat, tako da bi moral za
popolno avtomatizacijo se vedno biti nekje na disku (primer: ssh z auth
agentom)

Borut
b at aufbix.org