[ LUGOS ] Ideja?

Gregor Fajdiga Gregor.Fajdiga at select-tech.si
Fri Aug 24 19:10:43 CEST 2001

On Fri, 24 Aug 2001 15:58:48 +0200
Iztok Umek <iztok at si-con.com> wrote:

> Aplikacija ja v Javi (WebLogic) in tece na Linux in na Solaris (enako za Oracle,
> ki je podatkovna baza).

> This mail sent through IMP: www.dergan.si

password v conf datoteki kriptiraj. ko pa preverjas password, password prvo kriptiraj,
sele nato preveri trenutni "kriptirani" string z "kriptiranim" stringom v conf datoteki.
tako password ni v neki blazni nevarnosti. poglej pa si se, zakaj so passwordi na linuxu
shranjeni v shadow. ce pa se ti je pomenbna toliksna varnost pa naredi nekako tako, ali
pa kodej password v program.

basic login.

pozdrav,

gregor.