[ LUGOS ] vmware problem

kreit kreit at siol.net
Fri Nov 24 08:50:10 CET 2000

Zdravo!

Imam RH 6.2, kernel 2.2.14, Celeron 466, 256 MB RAM. Na drugi particiji
pa je Win98. V vmwaru sem naredil raw disk, za win se omogocil
read/write
access. VM-ju za win sem dodelil 128 MB. Zadevo sem zalaufal, windowsi
so
se zaceli nalagati. V normalnem nacinu (preko LILO) delujejo BP, v
vmwaru
pa mi javijo da graficna kartica ni pravilno skonfigurirana. Pritisnil
sem
preklici, potem se mi winsi nalozijo in zastekajo. Kaj naj naredim ?
Ce grem v winse v "varnem nacinu" delajo za silo, drugace pa zastekajo.

Kaksna ideja ?

LP,

Ljubo.