[ LUGOS ] ppp streznik (n-tic)

Matej Golob matej at skavt.net
Fri Nov 24 08:23:29 CET 2000

Zavedam se, da je bilo na listi ze precej pisanja o postavitvi
ppp streznika in opisanih moznih resitev problemov... ampak
zal, nikakor ne uspem spraviti ppp streznika v delovanje (ze
dalj casa).
Torej moj problem je ta, da se klient lepo poveze na streznik,
dobi ip-je, podatke o DNS_jih, ampak stvar deluje samo kaksnih
5-10 sekund (recimo da mi uspe iz klienta spravit kaksnih 5
pingov izven omrezja). Po tem casu pa se iz klienta ne da
(niti) pingat vec nikamor (niti mreznih kartic ki sta v
strezniku). Povezava pa seveda ostane.
V strezniku imam 2 mrezni kartici, instliran pa je Mandrake
7.1.

Bom vesel kakrsnekoli ideje kako naj se lotim resevanja
problema.

Matej