[ LUGOS ] vmware problem

jani.kleindienst at synatec.si jani.kleindienst at synatec.si
Fri Nov 24 09:05:18 CET 2000

kreit wrote:

> Imam RH 6.2, kernel 2.2.14, Celeron 466, 256 MB RAM. Na drugi particiji
> pa je Win98. V vmwaru sem naredil raw disk, za win se omogocil

> [ . . . ]

> preklici, potem se mi winsi nalozijo in zastekajo. Kaj naj naredim ?
> Ce grem v winse v "varnem nacinu" delajo za silo, drugace pa zastekajo.

Upoštevaj dejstvo, da ko poganjaš vmware se Windowsi izvajhajo v čisto
drugačnem računalniku s čisto drugačno strojno oprmo od nastavljene. Tudi
sicer lahko pri uporabi raw particije pride do raznih težav, od tega da
dobiš na disk polno nezaželjenih smeti do tega, da se kaj na disk sploh ne
zapiše. Meni Win98 lepo laufajo v navidezni particiji, do fizičnih diskov
pa dostopam preko sambe.

Jani

   Jani Kleindienst
   Synatec d.o.o.