[ LUGOS ] tezave-qmail

Uroš Gruber uros at sir-mag.com
Thu Nov 16 22:56:26 CET 2000

Hoj,

Thursday, November 16, 2000, 8:20:22 PM, GM wrote:

GM> multilog: fatal: unable to lock directory /var/log/qmail/qmail-smtpd: access
GM> denied
GM> multilog: fatal: unable to lock directory /var/log/qmail/qmail-send: access
GM> denied

Sam sem instaliral qmail najmanj 30 krat že, na več mašin in nikol
nisem mel problemov. Ne vidim pa razloga, da ti javlja error za
qmail-smtpd. to namreč poženeš ločeno in ne z rc filom od qmaila.

V zagosko skripto dodaj samo vrstico, ki ti požene qmail v konzoli.
Pozabi na tiste file, ki jih majo tam v how toju. Lahko da nimaš
narejenih linkov na te loge oz. da ti ne dovoli logirat tja.

Če ti z rc ukazom vse deluje ne vem zakaj potem uporabljaš nekaj
drugega.

 Uroš