[ LUGOS ] NT server, Miscrosodt Proxy, DNS in Linux

Darko Kaucic kaucic at zav-mb.si
Thu Nov 16 11:25:20 CET 2000

Zdravo, spet jaz in moj problem, ki se pocasi odvija

Uspelo mi je naredim PDC na Sambi (Ver.2.0.7 in Red Hat 6.1), ampak ne
deluje se cisto popolno, ker mi NT masine javljajo (pravzaprav SAMBA log
file), da dolocene masina ni definirana v serverju (se pravi PDC-ju). Zraven
tega pa ta Linux masina ne vidi ostalih racunalnikov, ki so v mrezi
(lokalni), mislim da sta ta dva problema povezana, ne vem kako ju naj resim.

DNS je na WinNT, kjer je tudi MS Proxy 2.0. Ta je povezan na kabelsko
omrezje.

Kako naj pripravim Linux-e, da bodo zaceli uporabljani MS DNS

vsaka ideja je dobrodosla

lp in hvala
darko